تور دبي لحظه آخري

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

تور دبي لحظه آخري

تور دبي ، دبي را ميتوان به عنوان يك مركز خريد بزرگ در خاورميانه معرفي كرد و پس از آن منطقه اي براي گردشگري و تفريح دانست. البته خريد يكي از تفريح هاي بسيار جذاب در ميان بسياري از گردشگران است و پشت و گزار در مراكز خريد بسيار مدرن و پيشرفته هم يكي از تفريح هايي است كه در تور دبي وجود دارد.

هتل برج العرب

تور دبي ، دبي را ميتوان به عنوان يك مركز خريد بزرگ در خاورميانه معرفي كرد و پس از آن منطقه اي براي گردشگري و تفريح دانست. البته خريد يكي از تفريح هاي بسيار جذاب در ميان بسياري از گردشگران است و پشت و گزار در مراكز خريد بسيار مدرن و پيشرفته هم يكي از تفريح هايي است كه در تور دبي وجود دارد.

هتل برج العرب

  •   

تور دبي لحظه آخري

در تور گردشگري دبي ميتوانيد از سازه هاي پيشرفته تفريحي و جذاب استفاده كنيد، از نمونه اين جاذبه هاي گردشگري در دبي ميتوان به دلفيناريوم بزرگ دبي، پيست بزرگ اسكي سرپوشيده جهان، بلندترين برج جهان، بزرگترين مركز خريد در دنيا، جذاب ترين و هيجان انگيزترين پارك آبي جهان، نخل جميرا زيباترين و زرگترين جزيره مصنوعي جهان كه به شكل يك نخل بزرگ است، سريع ترين ترن هوايي دنياو لوكس ترين رستوران ها و هتل هاي دنيا، همگي از جاذبه هاي گردشگري در دبي هستند كه اين منطقه را در خاورميانه به بهشتي براي گردشگران در صحراي عرب تبديل كرده است. 

تور دبي هتل آتلانتيس

هتل آتلانتيس واقع در جزيره جميرا كه بزرگترين جزيره مصنوعي در جهان به شكل نخل است واقع شده است و از لوكس ترين هتل هاي جهان به شمار ميرود، اين هتل با بهترين امكانات رفاهي پذيراي بسياري از گردشگران خارجي است.

تور دبي قيمت

قيمت تور دبي بسيار متغير است و بستگي به نوع هتل و تعداد روزهايي دارد كه در دبي اقامت داشته باشيد، معمولا تورهاي تبي بين ۳ تا ۶ روز است و براي اينكه بتوانيد دبي را كامل بگرديد و از تمامي امكانات گردشگري آن استفاده كنيد نياز به حداقل تور ۱۰ روزه داريد تا تمامي مناطق گردشگري در آن را ببينيد.

تور دبي ارزان

لي تور ارائه دهنده تور ارزان دبي و امارات است و براي سفرهاي مرقون به صرفه گردشگران همواره به دنبال ايجاد بستري مناسب براي استفاده اكثر گردشگران از تور ارزان دبي است.

تور دبي از اصفهان

برگزاري تور دبي از اصفهان با برنامه ريزي دقيق و استفاده از تمامي امكانات رفاهي در طول سفر امكان پذير است. خدمات تور دبي سايت لي تور فقط منحصر در تهران نيست، سايت لي تور با شناسايي آژانس هاي مسافرتي تور دبيمعتبر در كل شهرهاي ايران و ايجاد همكاري با آنها، خدمات تور دبي خود را در سراسر ايران گسترش داده است.

شهر تفريحي دبي

شهر اصفهان يكي از اين شهرهاست كه در آنجا خدمات مربوط به تور دبي ارائه مي شود. با توجه به اينكه همه بسته هاي مسافرتي لي تور مبدا پروازي تهران را دارند، شما در هر كدام از شهرهاي ايران زمين كه باشيد مي توانيد به صورت تماس تلفني و يا به صورت آنلاين از طريق سايت لي تور اقدام به رزرو بهترين تور دبي با قيمت مناسب كنيد. لي تور ارائه دهنده پيشنهادات مناسب براي تور لحظه آخري.

تور دبي از مشهد

تور دبي لحظه آخري اقامت در هتل آتلانتيس با قيمت مناسب را از ما بخواهيد، تور دبي از اصفهان ، شيراز، مشهد، اهواز همواره در سايت قابل ارائه است و ميتوانيد رزرو كنيد.

تور دبي لحظه آخري اقامت در هتل آتلانتيس با قيمت مناسب

تور دبي از اهواز

سفر به دبي يكي از گزينه هايي است كه ما ايراني ها براي گردش و مسافرت به خارج از كشور انتخاب ميكنيم، دبي براي ما ايراني ها هزينه زيادي ندارد و ميتوانيم تنها با كمتر از ۱ ميليون تومان به دبي بريم و ۳ روز تفريح كنيم و برگرديم.

  • چه كنيم؟

اين شهر مدرن نزديكترين شهر به كشور ما است و براي همين هم ميتواند اولويت سفر ما به امارات همين باشد.دبي را ميتوان شهري شلوغ و مدرن معرفي كرد، ساختمان هاي بلند و عجيب كه ذهنتان را درگير خود ميكند، دبي مقصدي براي گردشگري است كه ميتوانيد هم با خانواده و هم خودتان تنهايي به اين شهر سفر كنيد و از تمامي امكانات گردشگري آن استفاده نماييد.

جاذبه هاي گردشگري دبي

دبي شهري ساحلي است و تاريخ چنداني ندارد و كساني كه به دبي سفر ميكنند به دنبال ديدن آثار تاريخي نيستند ولي اگر هم اهل جاذبه هاي تاريخي باشيد در دبي ميتوانيد پيدا كنيد و ما آنها را به شما معرفي ميكنيم. گردش در دبي و استفاده از تمامي امكانات گردشگري و تفريحي آن به زمان زيادي نياز دارد و براي تورهاي ۳ يا ۵ روز نميتوانيد از تمامي لذت هايي كه در دبي وجود دارد استفاده كنيد، تنوع جاذبه ها و فعاليت ها در دبي كمي سليقه اي و خاص است، ميتوانيد از آكواريوم دبي ديدن كنيد و اين را حتما در برنامه گردشي خود قرار دهيد بسيار زيبا و چشم نواز است،  ما هتل برج العرب دبي به صورت كامل بررسي كرديم براي شما.

آكواريوم دبي

اين آكواريون را حتما پس از يك خريد از فروشگاه هاي جذاب دبي تماشا كنيد تا از نزديك كوسه ها و ماهي هاي شگفت انگيز را ببينيد و لذت ببريد، يكي از جذابيت هاي اين آكواروم اين است كه ميتوانيد در آنجا پنگوئن و سمور آبي هم ببينيد.در قسمت بعد برج ها و آسمان خراش هاي دبي يكي ديگر از گزينه هاي جذاب گردشگري در دبي است، و از بلندترين اين برج ها كه نه تنها در دبي بلكه در كل جهان ميتوان به برج خليفه دبي اشاره نمو كه ارتفاع بيش از ۸۰۰ متر را دارد. و اين ميتواند يك گردش بسيار جالب و هيجان انگيز براي هر فردي باشد كه در بلندترين برج جهان قدم بگذارد.

برج خليفه دبي

با رفتن به بالاي برج خليفه ميتوانيد منظره اي شگفت انگيز از دبي در كنار خليج فارس را با بيابان هاي خشك ازراف دبي مشاهده كنيد.از جذابيت هاي گردشگري ديگر در دبي فواره هاي متعدد و زيبايي است كه در هر كجاي شهر ميتوانيد ببينيد، اين فواره ها معمولا در شب خودنمايي ميكنند و با نورپردازي هاي زيبايي كه دارند بسيار چشم نواز هستند، البته بسياري از اين فواره ها موزيكال هستند، همچنين در ادامه ميتوانيد از موزه دبي هم ديدن كنيد.

تور دبي لحظه آخري اقامت در هتل آتلانتيس با قيمت مناسب را از ما بخواهيد، تور دبي از اصفهان ، شيراز، مشهد، اهواز همواره در سايت قابل ارائه است.

پارك آبي ويل وادي دبي

به پارك آبي ويل وادي برويد تا هيجان را در اين پارك تجربه كنيد، در اين پارك ميتوانيد از به روز ترين تجهيزات استفاده كنيد و روزي سر تا سر هيجان براي خود رقم بزنيد. همچنين ميتوانيد به شهربازي و يكي از مدرن ترين شهر بازي هاي جهان را تجربه كنيد.

به مراكز خريد جالب و ديدني دبي حتما سري بزنيد تا لذت خريد طعم شيرين سفر را براي شما چندين برابر كند.اگر با برنامه ريزي هاي دقيق بتوانيد سفر خود را تنظيم كنيد در هنگام برگزاري يكي از مناسبت ها مانند عيد سال نو ميلادي به دبي سفر كنيد تا مشاهده كنيد سرتاسر دبي فستيوال تخفيف هاي بسيار هيجان انگيز است و در اين حراج بزرگ بهترين خريد را بكنيد.

آب و هواي دبي

دبي شهر آفتابي و گرمي است و به ندرت در اين شهر باران مي بارد و هميشه در اين شهر آفتاب شديد مي تابد، بهترين زمان سفر به دبي در ماه نوامبر تا ماه آوريل است، دبي در اين ماه ها هواي بسيار مطبوع و خوبي دارد.

و پس از آن دماي هوا بيشتر ميگردد و گرماي دبي طاقت فرسا ميشود، اما در زمان گرما قيمت هتل ها بسيار پايين مي آيد و براي كساني كه با گرماي شديد مشكلي نداشته باشند بسيار فرصت خوبي است.

حمل و نقل در دبي

حمل و نقل در دبي بسيار عالي است و براي اينكه در سطح شهر تردد كنيد وسايل حمل و نقل عمومي در دبي تنوع بسيار دارد، اتوبوس هاي شهر دبي بسيار خطوط گسترده اي دارند و ارزانترين وسيله و بهترين گزينه براي سفر درون شهري است.

اين اتوبوس ها به صورتي است كه قسمت جلويي آنها مخصوص خانواده ها و بانوان است.تاكسي هم در دبي بسيار زياد است اما از اتوبوس گرانتر است ولي خب راحتي خود را دارد، مترو در دبي هم از صبح زود شروع به كار ميكند تا اواخر شب كه مسافران را جابه جا كند و براي حمل و نقل بر روي آب نيز قايق ها و كشتي هاي كوچكي وجود دارد تا مسافران را به مقصد برسانند.

مراكز خريد شهر دبي

يكي ديگر از جاذبه هاي دبي مراكز خريد اين شهر مدرن است، و براي برخي از گردشگران دبي يعني مركز خريد بسيار پيشرفته كه در مراكز خريد وقت خود را سپري كنند و لذت ببرند، در دبي پاساژها و مراكز بزرگ خريد بسيار ديدني هستند و در اين مراكز ميتوانيد انواع برند هاي اورجينال مطرح جهان و اجناس غير برند را مشاهده كنيد و با بهترين قيمت خريداري كنيد.

اين مراكز خريد از صبح خيلي زود شروع به كار ميكنند و تا اواخر شب به همين صورت ادامه دارد تا در طول روز پذيراي بسيار از گردشگران باشند، در مراكز خريد دبي ميتوانيد انواع امكانات رفاهي مانند رستوران، استراحت گاه، مراكز تفريحي و مسجد را مشاهده كنيد و از آنها استفاده نماييد.

 مراكز خريد مهم در دبي

از مراكز خريد مهم كه در دبي مي توانيد استفاده كنيد : دبي مال، مركز خريد امارات، دبي مارينا مال، بازار الكرامه، دبي فستيوال سيتي، ديره سيتي سنتر، مركز خريد ابن بطوطه، مركز خريد ميردف، اين مراكز خريد در سال چند مرتبه فروش هاي ويژه را برگزار مي كنند كه مي توانيد با تخفيف هاي باور نكردني از اين مراكز خريد كنيد.

همچنين جاذبه هاي گردشگري و تفريحي در دبي هم تنوع بسيار زيادي دارد كه در ادامه به چند نمونه آن اشاره خواهيم كرد.

مراكز تفريحي در دبي

پارك آبي ويل وادي، اين پارك بزرگترين استخر موجي در امارات را دارد و مكاني براي به اوج رسيدن هيجان و لذت براي تمامي سنين است همچنين در ياد داشته باشيد كه اين پارك در روزهاي جمعه بسيار شلوغ است.

موزه دبي، اين موزه شامل آثار زيبايي از روند رشد دبي در سالهاي گذشته است آثاري كه نشان ميدهد اين شهر طي چه مدتي به يك شهر مدرن و پيشرفته تبديل شده است و در كنار آن آثار جالبي از عشاير عرب و باديه نشينان را در آن مشاهده كنيد.

دلفين بي، بزرگترين مركز نگهداري دلفين را ميتوانيد در دبي ببينيد، در اين مركز تفريحي ميتوانيد در آب هاي كم عمق در كنار دلفين هاي زيبا شنا كنيد و لذت بسيار زيادي ببريد.

اسكله ابرا، در اين اسكله قايق هاي سنتي و چوبي وجود دارد كه بر روي آب هاي خليج فارس شناور هستند و ميتوانيد با اين قايق ها به سمت بازار پارچه و بازار طافروشان و گالري هاي هنري برويد و خريد كنيد.

اوج هيجان را در دبي تجربه كنيد

بيابان هاي دبي، در دبي و سر تا سر امارات بابانهاي وسيعي به چشم ميخورد و با امكاناتي كه ايجاد شده است ميتوان از اين بيابان ها لذت بسيار زيادي را برد. از تفريح هايي كه در اين بيابانهاي ماسه اي وجود دارد سافاري هيجان انگيز است كه بر روي تپه هاي شني بسيار هيجان زيادي دارد و در كنار آن هم ميتوانيد اسكي روي شن كنيد و شترسواري را در بيابان تجربه كنيد كه اين خود هيجان بسيار زيادي دارد.

پيست اسكي مصنوعي در دبي

پيست اسكي دبي، هيجان انگيز و باور نكردني است هنكگامي كه در گرماي بالاي ۴۰ درجه اسكي روز برف ميكنيد، دبي با استفاده از امكانات و تجهيزات پيشرفته پيست اسكي سرپوشيده اي را در خود دارد،

اين پيست اسكي در مركز خريد امارات قرار دارد، از جذاب ترين ديدني هايي كه در اين پيست ميتوانيد ببينيد پنگوئن ها هستند كه همه گردشگران را هيجان زده ميكنند.

منبع: تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.