رزرو تور دبي و زمان مناسب تور

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

رزرو تور دبي و زمان مناسب تور

رزرو تور دبي و زمان مناسب تور , براي رزرو تور دبي مي توانيد از طريق فرم جستجو با مشخص نمودن مبدا ( شهري كه در آن اقامت مي كنيد و يا شهري كه ميخواهيد تور مسافرتي اتان را از آنجا آغاز نماييد) و مقصد “شهر دبي” ، و انتخاب تاريخ رفت و برگشت از ميان تورهاي نمايش داده شده، تور دبي دلخواهتان را به صورت آنلاين رزرو نماييد.

هتل فلورا گرند دبي

نگران نباشيد ما در اينجا تنها منتخبي از تورهاي دبي را قرار داده ايم، اين شما هستيد كه با جستجو از طريق موتور جستجوي سايت زمان و مدت اقامت و هتل و حتي پرواز و ساير خدمات تور از جمله گشت شهري، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، خدمات CIP و ... را مشخص مي كنيد. 

رزرو تور دبي و زمان مناسب تور , براي رزرو تور دبي مي توانيد از طريق فرم جستجو با مشخص نمودن مبدا ( شهري كه در آن اقامت مي كنيد و يا شهري كه ميخواهيد تور مسافرتي اتان را از آنجا آغاز نماييد) و مقصد “شهر دبي” ، و انتخاب تاريخ رفت و برگشت از ميان تورهاي نمايش داده شده، تور دبي دلخواهتان را به صورت آنلاين رزرو نماييد.

هتل فلورا گرند دبي

نگران نباشيد ما در اينجا تنها منتخبي از تورهاي دبي را قرار داده ايم، اين شما هستيد كه با جستجو از طريق موتور جستجوي سايت زمان و مدت اقامت و هتل و حتي پرواز و ساير خدمات تور از جمله گشت شهري، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، خدمات CIP و ... را مشخص مي كنيد. 

 

 

تور دبي و جاذبه هاي گردشگري آن

دوست داريد با پروازهاي ارزان قيمت به دبي سفر كنيد؟ در ميان بليط هاي دبي بگرديد و بهترين نرخ را پيدا و رزرو كنيد . ما صدها ايرلاين را جست و جو مي كنيم و مي توانيم بهترين نرخ را به شما پيشنهاد كنيم.

دبي ، جواهري در تاج امارات

روند سريع نوسازي و ساخت و ساز هتل هاي مجلل در دبي نشانگر تعهد شهر براي تبديل شدن به يك قطب تجاري و فرهنگي است . دبي يكي از هفت امير نشين ايالات متحده عربي (UAE) است . ساكنان دبي هيچ كاري را نصفه و نيمه انجام نمي دهند – حتي يك ناهار بيرون از خانه مي تواند به يك تجربه به ياد ماندني تبديل شود.

 

معماري مدرن دبي

به هر سمتي كه نگاه كنيد حداقل يك آسمان خراش را در افق مي بينيد . برج خليفه احتمالا شناخته شده ترين آنهاست و با 829 متر ارتفاع بلندترين ساختمان دنيا به شمار مي رود . مركز تجارت جهاني دبي 149 متر بلندي دارد و شامل مراكز مالي و مجمع جهاني تجارت دبي است.

 

چرا تور دبي

دُبي يا دوبي يكي از اميرنشين‌هاي هفت‌گانه امارات متحده عربي است. دبي بيشترين جمعيت را در ميان اين هفت امارت دارد و دومين امارت بزرگ آن، و با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاك امارات عربي متحده (۴٬۱۱۴ km²) بعد از بزرگترين امارت ابوظبي (۶۷٬۳۴۰ كيلومتر مربع) با بيش از ۸۵ درصد از كل مساحت امارات متحده عربي است.  لي تور ارائه دهنده پيشنهادات مناسب براي تور لحظه آخري.

راهنماي رزرو تور دبي

انتخاب تور دبي

در فرم جستجو گزينه «پرواز+هتل» و يا «پكيج» را انتخاب نموده و اطلاعات پرواز و مسافران را وارد نماييد.

 بليط هواپيما + هتل: در سرويس بليط هواپيما + هتل هيچ محدوديتي در انتخاب هتل، پرواز و خدمات تور نداريد و بر اساس زمان مورد نظر مي توانيد بليط هواپيما، هتل و خدمات تور مسافرتي را به دلخواه خود رزرو نماييد. شما از اين نوع تور به تمامي مقاصد مي توانيد استفاده كنيد .

پكيج: تورهاي ويژه اي كه شامل "بليط هواپيما، هتل، گشت شهري، راهنماي تور و .." مي باشند؛ اين نوع تور در كنار سرويس هاي مختلف مسافرتي نيازهاي مسافران را با كيفيت بالا پاسخ گو است.  هتل سيتي سيزن (City Season Dubai) دبي (۴ ستاره) در منطقه مركزي دبي و در نزديگي مراكز بزرگ خريد دبي قرار گرفته است، هتل سيتي سيزن دبي در ۵۰۰ متري از برج ساعت قرار دارد و با اولين ايستگاه مترو حدود ۵ دقيقه فاصله دارد

هتل سيتي سيزنز دبي

رزرو تور دبي

پس از آن كه تور دبي را جستجو كرديد در نتايج جستجو ليست تورها را مشاهده خواهيد كرد، كه به ترتيب از تور ارزان دبي به صورت صعودي نمايش داده مي شود. علاوه بر اين امكان جستجو دقيق تر از طريق فيلترينگ سمت راست صفحه فراهم آمده است بدين منظور براي انتخاب تور مي توانيد ليست تورهاي نمايش داده شده را براساس نوع هتل، درجه هتل، قيمت تور و ... فيلتر نماييد. 

از طريق گزينه "تغيير پرواز" مي توانيد زمان پرواز، ايرلاين بر اساس نياز و سليقه خود تغيير دهيد.

 

برخي ويژگي هاي رزرو تور دبي 

امكان رزرو تور دبي به همراه خدمات دلخواه

رزرواسيون آنلاين  اين امكان را به شما مي دهد كه خدمات تور دبي مانند گشت شهري، بيمه مسافرتي، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهي و ... را بر حسب نياز و تمايل خود خريداري نماييد.

 

مشاهده ي كليه اطلاعات هتل هاي دبي

امكان مشاهده جزئيات هر يك از هتل هاي دبي به همراه عكس، امكانات، موقعيت مكاني و ليست اتاق ها موجود فراهم گرديده است. هتل رز ريحان باي روتانا دبي يكي از آسمان خراشهاي دبي واقع در خيابان شيخ زايد است كه ارتفاعي حدود ۳۳۳ متر دارد كه در يكي از خيابان هاي معروف شهر دبي قرار گرفته است، هتل رز ريحان روتانا داراي ۷۲ طبقه و ۴۶۲ اتاق لوكس است كه به عنوان دومين هتل بلند در جهان شناخته مي شود، كه هميش شهرت هم در كتاب ركوردهاي كينس به ثبت رسيده است، از خصوصيا ت اصلي در هتل رز ريحان روتانا دبي ميتوان به نزديكي آن به مراكز بزرگ خريد عمده و مراكز تفريحي و گردشگري شهر دبي اشاره كرد كه همين موضوع باعث گرديده تا مسافران و ميهمانان بسياري براي اقامت به اين هتل مراجعه و يا رزرو كنند.

 

هتل رز ريحان باي روتانا دبي

قيمت تور دبي

ما به شما تضمين بهترين قيمت تور دبي را مي دهيم، پس از جستجو، ليستي از تور دبي كه از تور ارزان قيمت به صورت صعودي نمايش داده مي شود.

 

آنچه بايد در مورد دبي بدانيم

هواي دبي گاهي بسيار مرطوب و شرجي مي شود؛ اما در هواي بسيار داغ، از ميزان رطوبت كاسته شده و هوا خنك تر و قابل تحمل تر مي شود. اكثر توريست ها ترجيح مي دهند در ماه هاي تابستان به دبي سفر نكنند زيرا گرماي هوا به آنها اجازه نمي دهد از گردش هاي خود لذت كافي ببرند.

خدمات تور دبي

مطمئنا خاطره انگيزترين بخش از سفر به دوبي، تورهاي گردشي در اين شهر و اطراف آن مي باشد كه از جمله فراموش نشدني ترين اين تورها مي توان به تور صحرا ،تور خور، اتوبوس دو طبقه، Wonder Bus، پارك آبي و.. اشاره كرد. تورصحرا (Safari) يكي از معروفترين تورهاي دبي مي باشد.هدف اصلي در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعي كوير و زندگي باديه نشينان به بازديدكنندگان مي باشد.مدت زمان اين تور دبي مي تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد.در رايج ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حركت كرده و در اولين قسمت با ماشين هاي چهار محور (4WD) به گردش در ميان تپه هاي شني كوير مي پردازيد. سپس به يك كمپ مي رسيد كه بصورت سنتي ساخته شده است

بهترين زمان سفر به دبي

از آنجايي كه دبي يك شهر صحرايي در كشور امارات مي باشد، جاي تعجبي نيست كه آب و هواي گرم و روزهاي شديدا آفتابي داشته باشد. گرم ترين ماه هاي دبي بين ماه هاي مي تا سپتامبر مي باشد كه دماي هوا به 39 و 40 درجه مي رسد و احتمال بارش باران تقريبا صفر است.

وضعيت آب و هوا دبي

امارات، آب و هواي خشك و آفتابي دارد و در طول سال باران زيادي نمي بارد و بارش باران عمدتا" در فصل زمستان ديده مي شود. گاهي اوقات بادهاي شديد موجب طوفان شن و هواي تارو كدر مي شود. دماي هوا در تابستان به شدت گرم مي باشد.

خريد در دبي

دبي مال بزرگترين مركز خريد در دنياست . شامل بيش از 1.200 مغازه و بخشي از مجموعه هاي مركز شهر دبي است . سه چهارم ميليون نفر در هفته از اين مركز خريد ديدن مي كنند و تعداد زيادي از برند هاي معروف دنيا در اين مكان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و كتاب فروشي ژاپني Kinokuniya ، در كنار بهترين هاي دنياي فشن مثل Givenchy ، Chanel و Dior . دبي متناوباً به عنوان گران ترين شهر دنيا شناخته مي شود ، بنابراين مطمئن شويد كه پرواز و هتلي با نرخ مناسب پيدا مي كنيد. سفر كردن  به شما اجازه مي دهد تا در دبي بيشتر خرج كنيد .

غذاهاي دبي

دبي هر ساله دو فستيوال غذا برگزار مي كند : فستيوال مزه در ماه مارس و فستيوال غذاي دبي در ماه فوريه . امارات داراي بهترين رستوران هاي دنياست و فرقي نمي كند كه دنبال چه غذايي مي گرديد، شما آن را در دبي پيدا خواهيد كرد . برند هاي زنجيره اي و بين المللي همگي در دبي شعبه دارند مثل : TGI Friday ، McDonald’s ، Sturbucks و Planet Hollywood . اگر به دنبال سنتي تر مي گرديد، از غذاهاي خياباني شهر امتحان كنيد . شاورما يك اسنك محبوب است كه به صورت رولتي از گوشت يا مرغ به همراه خيار ، گوجه و خيارشور تهيه مي شود . تبوله غذاي ديگري است كه از مخلوط گوجه ، جعفري و نعناع درست مي شود.

 

منبع: تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.