وضعيت حجاب در دبي

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

وضعيت حجاب در دبي

زنان بومي دبي از لباس هاي محلي و سنتي استفاده ميكنند اين لباس ها جنسشان از كتان است و با پشم شيشه درست ميكنند و نام آن دشداشه يا كاندورا است و همراه با چادر عربي پوشيده ميشوند اين لباس ها كل بدن زنان را ميپوشانند مهم نيست دبي چقدر جهان وطني شده است هنوز افرادي خارج از خاورميانه هستند عقيده دارند دبي يك شهر محافظه كارانه است. بهتر است خانوم هايي به دبي سفر ميكنند از پوشيدن لباس هاي تنگ و بدن نما خودداري كنند زيرا پوشيدن اين نوع لباس در اماكن عمومي شايسته نيست. پوشش مناسب خانوم ها براي ورود به مساجد دبي بايد كاملا مناسب باشد و خانوم ها ميتوانند با يك شال شانه ها و سر خودرا در مكان هاي مذهبي بپوشانند.خانوم ها اگر قصد پوشيدن دامن را دارند بهتر است در كنار دامن از لگ زنانه استفاده كنند و بهتر است از پوشيدن دامن كوتاه و تاپ زنانه در مكان هاي عمومي خودداري كنند.

به طور كلي وضعيت حجاب در تور دبي كاملا اختياري است اما زنان دبي در اين شهر يك لباس بلند با رنگ مشكي به تن ميكنند و تمام بدنشان را ميپوشانند اما وضعيت حجاب در دبي به دست خودشان است، زنان در دبي بسيار در خفا هستند و مظلوم هستند و حقوقشان پايه مال ميشود اما زنان شهر دبي داراي وضعيت تحصيلي بسيار خوبي هستند آنهايي كه از روبنده استفاده ميكنند اعتقادات خود را دارند و به مذهب خود احترام قائل هستند. دبي هيچگونه محدوديت خاصي براي پوشش و نوع لباس پوشيدن براي زنان ندارد اما بهتر است وقتي كه خانوم ها به شهري سفر ميكنند كه اكثر مردم آن داراي دين اسلام هستند، وضعيت حجاب و پوشش لباس خودرا تا جايي كه امكان پذير است رعايت كنند. اگر در ماه رضان به دبي سفر كنيد وضعيت حجاب در دبي بسيار حساس تر از ساير زمان ها ميشود، در ماه مبارك رمضان نحوه لباس پوشيدن مردان و زنان دبي تغيير ميكند.

زنان بومي دبي از لباس هاي محلي و سنتي استفاده ميكنند اين لباس ها جنسشان از كتان است و با پشم شيشه درست ميكنند و نام آن دشداشه يا كاندورا است و همراه با چادر عربي پوشيده ميشوند اين لباس ها كل بدن زنان را ميپوشانند مهم نيست دبي چقدر جهان وطني شده است هنوز افرادي خارج از خاورميانه هستند عقيده دارند دبي يك شهر محافظه كارانه است. بهتر است خانوم هايي به دبي سفر ميكنند از پوشيدن لباس هاي تنگ و بدن نما خودداري كنند زيرا پوشيدن اين نوع لباس در اماكن عمومي شايسته نيست. پوشش مناسب خانوم ها براي ورود به مساجد دبي بايد كاملا مناسب باشد و خانوم ها ميتوانند با يك شال شانه ها و سر خودرا در مكان هاي مذهبي بپوشانند.خانوم ها اگر قصد پوشيدن دامن را دارند بهتر است در كنار دامن از لگ زنانه استفاده كنند و بهتر است از پوشيدن دامن كوتاه و تاپ زنانه در مكان هاي عمومي خودداري كنند. به طور كلي پوشش مناسب در كنار اهالي مسلمان دبي و رعايت نكات مهم در سفر به دبي نشان دهنده شخصيت فرد ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.