بررسي قيمت پوشاك در گرجستان

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

بررسي قيمت پوشاك در گرجستان

يكي از محبوب ترين تفريحات و فعاليت هاي مسافران به خصوص خانم ها در حين سفر به يك شهر، خريد سوغاتي و محصولات متنوع و گردش در مناطق تجاري است. گرچه تفليس پايتخت كشور گرجستان است، اما آن قدرها وسيع نيست و گزينه هاي چنداني پيش روي شما نيست. با اين حال ترتيبي داده ايم تا بتوانيد به خوبي مراكز تجاري و بازارهاي تفليس را بشناسيد و بتوانيد بر اساس علايق خود برنامه خود را بچينيد. در ليست پيش رو تركيبي از گزينه هاي مختلف براي شما معرفي شده است كه به ترتيب محبوبيت و اهميت آمده اند. 

يكي از محبوب ترين تفريحات و فعاليت هاي مسافران به خصوص خانم ها در حين سفر به يك شهر، خريد سوغاتي و محصولات متنوع و گردش در مناطق تجاري است. گرچه تفليس پايتخت كشور گرجستان است، اما آن قدرها وسيع نيست و گزينه هاي چنداني پيش روي شما نيست. با اين حال ترتيبي داده ايم تا بتوانيد به خوبي مراكز تجاري و بازارهاي تفليس را بشناسيد و بتوانيد بر اساس علايق خود برنامه خود را بچينيد. در ليست پيش رو تركيبي از گزينه هاي مختلف براي شما معرفي شده است كه به ترتيب محبوبيت و اهميت آمده اند. 

قيمت پوشاك در گرجستان , در گرجستان پوشاك قيمت مناسبي دارد و شما بهترين پوشاك برند را ميتوانيد با قيمت ارزان از بيشتر كشور هاي همسايه خريداري كنيد در گرجستان مراكز خريد و فروشگاه هاي زيادي وجود دارد كه پوشاك را با قيمت مناسب به مشتريان خود عرضه ميكنند. در اين مطلب درباره قيمت پوشاك در گرجستان و همينطور فروشگاه هاي عرضه پوشاك با قيمت مناسب خواهيد دانست پس با ما همراه باشيد.

يكي از فروشگاه هاي مناسب براي خريد پوشاك فروشگاه گود ويل تفليس است كه در تمام نقاط گرجستان داراي شعبات زيادي است در اين مركز ميتوانيد پوشاك مردانه و زنانه و بچه گانه را با انواع مدل و قيمت جستجو كرده و خريداري كنيد.

حراجي هاي گرجستان

در فصل هاي حراجي حتما يك سر به فروشگاه ال سي وايكيكي بزنيد در اين فروشگاه همه جور اجناس از پوشاك نوزادي گرفته تا كفش و كتاني نيز پيدا ميشود كه در فصل مخصوص تور گرجستانحراجي قيمت هاي بسيار پايين و مناسبي دارد مثلا شما يك تيشرت جنس خوب را ميتوانيد با قيمت ده لاري يعني معادل هفده هزار تومان خريداري كنيد شايد باور كردني نباشد ولي كاملا واقعيت دارد.

فروشگاه كوتون و منگو را نيز ميتوانيد در مركز خريد ايست پوينت تور گرجستان پيدا كنيد. اين فروشگاه ها نيز قيمت هاي تقريبا مناسبي ولي از فروشگاه هاي ال سي واكيكي گران تر هستند مثلا شما شلوار لي اورجينال را ميتوانيد با قيمت سي لاري يعني معادل پنجاه و يك هزار تومان تهيه كنيد. همچنين قيمت كتاني اورجينال نيز در اين فروشگاه ها مناسب است و شما ميتوانيد كتاني اورجينال مارك كوتون و منگو را با قيمت هفتاد لاري يعني معادل هفتاد و پنج هزار تومان تهيه كنيد كه اين قيمت در ايران و بسياري از كشور ها چهار تا پنج برابر ست.

بازار گرجستان

فروشگاه زارا در ميان مردم گرجستان و گردشگران تور گرجستان محبوب ترين فروشگاه پوشاك به شمار ميرود در آخرين نظر سنجي پوشاك كه در چند ماه پيش در شهر تفليس انجام شد حدود هفتاد در صد از شركت كنندگان فروشگاه زارا را به عنوان مناسب ترين فروشگاه براي خريد انواع پوشاك برگزيدند. دسترسي آسان و همينطور قيمت هاي مناسب اين فروشگاه باعث شده كه بيشتر گردشگران براي خريد انواع اجناس از پوشاك نوزادي گرفته تا پوشاك مردانه به اين فروشگاه مراجعه كنند كه متوسط قيمت انواع پوشاك در اين فروشگاه از سي تا دويست لاري ميباشد و براي هر سليقه اي مناسب است. تور لحظه آخري گرجستان

فروشگاه هاي بزرگ گرجستان

فروشگاه گس كه بيشتر مخصوص فروش شلوار و تي شرت مردانه است را ميتوانيد در مركز خريد تفليس مال و ايست پوينت پيدا كنيد اين فروشگاه اجناس به خصوص و با كيفيت زيادي در خود جاي داده است و براي خريد تي شرت و شلوار لي مردانه بسيار مناسب است. براي خريد تي شرت ها و شلوار هاي زمستاني حتما به اين فروشگاه مراجعه كنيد متوسط قيمت پوشاك در اين فروشگاه شصت تا سيصد لاري ميباشد و براي هر سليقه اي مناسب است.

فروشگاه ديكا نيز يكي از مغازه هاي برند پوشاك است كه در مركز خريد ايست پوينت شعبه دارد اين فروشگاه مورد علاقه ي بسياري از شهروندان تفليس و گردشگران تور گرجستان ميباشد. از نظر گردشگران اين فروشگاه بيشتر براي خريد كفش و پيراهن مناسب است كه براي هرسليقه اي مناسب است. در اين فروشگاه پيراهن ها و كفش هاي رسمي زيادي به چشم ميخورد كه قيمت هاي متفاوتي دارد كه قيمت هاي آن از چهل تا سيصد لاري متغير است.

فروشگاه ليوايز يكي از مغازه هاي برند است كه بيشتر در حوزه فروش پوشاك بانوان فعاليت دارد اين فروشگاه در طبقه دوم مركز خريد تفليس مال است و يكي از برند هاي محبوب دنيا در زمينه پوشاك بانوان است در اين فروشگاه اجناسي همچون كيف و كفش زنانه به چشم ميخورد كه قيمت هاي متفاوتي دارد و شما ميتوانيد اجناس را از نزديك ببينيد و پرو كنيد و بعدا خريداري كنيد. قيمت پوشاك در اين فروشگاه از شصت تا سيصد لاري متغير ميباشد. حتما قبل از خريد بليط هواپيما براي گرجستان به ميزان بار مجاز ايرلاين خود دقت كنيد!

پوشاك در گرجستان

براي خريد پوشاك اسپرت و ورزشي آقايان و بانوان ميتوانيد به فروشگاه پوما مراجعه كنيد. اين فروشگاه در طبقه اول مركز خريد تفليس مال وجود دارد. در اين فروشگاه كتاني و سويشرت هاي ورزشي زيادي به چشم ميخورد كه براي خانوم ها و آقايان ورزش دوست بسيار مناسب است قيمت اجناس در اين فروشگاه از چهل تا دويست و پنجاه لاري متغير است.

فروشگاه كالينزا نيز يك تجربه خريد لباس هاي رسمي و بسيار شيك را براي شما فراهم ميسازد. در اين فروشگاه انواع كفش پيراهن و حتي كراوات هاي زيبا و رسمي را خواهيد ديد. كه براي آقايان بسيار مناسب است و بهتر است تجربه خريد از اين فروشگاه را از دست ندهند قيمت اجناس در اين فروشگاه از پنجاه تا دويست لاري متغير است.

فروشگاه نايك نيز تقريبا يك فروشگاه اسپرت و ورزشي به حساب ميرود كه اجناس فوق العاده اي را در خود جاي داده است. در اين فروشگاه ميتوانيد انواع اقسام تي شرت كتاني و شلوار اسپرت را با قيمت مناسب خريداري كنيد. براي خريد از اين فروشگاه بايد به طبقه دوم مركز خريد تفليس مال مراجعه كنيد قيمت اجناس در اين فروشگاه از شصت تا دويست و پنجاه لاري متغير است. به ياد داشته باشيد اگر احيانا با تور لحظه آخري مي خواهيد به گرجستان سفر كنيد حتما به فصل خريد در اين كشور دقت داشته باشيد.

مراكز خريد گرجستان

براي خريد پوشاك و لوازم كودكان شما چندين مغازه و فروشگاه را پيش رو داريد كه تقريبا حدود سي فروشگاه است كه ما چندين فروشگاه در اين زمينه را به شما معرفي ميكنيم.

فروشگاه لاپين هوس برند مشهور است كه در حوزه فروش پوشاك كودكان  فعاليت ميكند و در طبقه دوم تفليس مال واقع شده است.

فروشگاه كول كلاب در طبقه دوم تفليس مال كه در زمينه پوشاك نوزادي فعاليت دارد.

فروشگاه اف جي فور در زمينه لوازم بارداري فعاليت ميكند و در طبقه دوم مركز تفليس مال قرار دارد.

فروشگاه واندر كايند نيز در زمينه اسب بازي و لوازم بارداري فعاليت ميكند و در طبقه سوم تفليس مال قرار دارد.

قيمت خريد اجناس از تمامي فروشگاه هاي كودكان بين سي تا دويست لاري متغير است.

براي كيف و كفش نيز شما چندين فروشگاه را پيش رو داريد كه خريد از آن ها بسيار لذت بخش است تعدادي از اين فروشگاه ها عبارتند از:

جيوردانو واقع در طبقه دوم تفليس مال

نيويوركر واقع در طبقه دوم تفليس مال

پولاريس واقع در طبقه دوم تفليس مال

و چارلز اند كيث كه بهترين فروشگاه در زمينه كيف و كفش بانوان معرفي شده است در طبقه اول تفليس مال

قيمت خريد اجناس از فروشگاه هاي كيف و كفش كه معرفي كرديم بين چهل تا سيصد لاري متغير است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.