آنچه در مورد تورهاي دبي بايد بدانيم

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

آنچه در مورد تورهاي دبي بايد بدانيم

آنچه در مورد تورهاي دبي بايد بدانيم ،  تورهاي دبي  همه روزه در چندين ساعت پروازي با پروازهاي داخلي ماهان ، ايران اير ، آسمان ، تابان و.. همچنين با پروازهاي خارجي امارات و ..  برگزار ميگردد .لذا مسافرين محترم ميتوانند با توجه به ظرفيت خالي پروازها،  پرواز دلخواه خود را انتخاب نمايند . 

هتل ميلينيوم پلازا دبي

 * تعداد شبهاي اقامت براي تورهاي دبي به دلخواه مسافران قابل تغيير است ليكن اين تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز و يا چهار شب و پنج روز از طرف مسافران رزرو ميگردد . 

آنچه در مورد تورهاي دبي بايد بدانيم ،  تورهاي دبي  همه روزه در چندين ساعت پروازي با پروازهاي داخلي ماهان ، ايران اير ، آسمان ، تابان و.. همچنين با پروازهاي خارجي امارات و ..  برگزار ميگردد .لذا مسافرين محترم ميتوانند با توجه به ظرفيت خالي پروازها،  پرواز دلخواه خود را انتخاب نمايند . 

هتل ميلينيوم پلازا دبي

 * تعداد شبهاي اقامت براي تورهاي دبي به دلخواه مسافران قابل تغيير است ليكن اين تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز و يا چهار شب و پنج روز از طرف مسافران رزرو ميگردد . 

 

 

 

 * رواديد ( ويزاي) كشور امارات متحده عربي به سه صورت ويزاي عادي ، ويزاي فوري و ويزاي خيلي فوري قابل درخواست ميباشد . 

 * ساعت چك اين و چك اوت براي هتل هاي دبي به ترتيب ساعت 14:00 و ساعت 12:00 است. مسافران محترم تور دبي در صورتي كه مايلند براي استفاده بيشتر از زمان تور خود از پرواز صبح به شب استفاده نمايند ، ميتوانند در زمان خارج از اين ساعات چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا خريد استفاده نمايند. 

 * از آنجاييكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميشود  مسافراني كه به علت بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و مي توانند پس از ارسال تصوير صفجه اول گذرنامه از طريق فاكس يا ايميل ، مدارك تور را نيز از طريق ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

  * تورهاي دبي آژانس چهارفصل در هتل هاي با درجه سه ستاره به بالا برگزار مي شود ، با توجه به اينكه درج نرخ تور دبي براي همه هتلها ميسر نمي باشد در صورتي كهقيمت تور دبي را براي هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با  بخش دبي آژانس تماس حاصل فرماييد.

 * براي آگاهي بيشتر مسافران عزيز، نقشه و راهنماي گردشگري دبي در اختيار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* مسافراني كه تمايل دارند در جريان قيمت هاي ويژه تور دبي قرار گيرند ميتوانند از تور لحظه آخري دبي بازديد نمايند.

 * بر اساس قوانين جديد اداره مهاجرت كشور امارات متحده عربي 5 الي 15 درهم ( بسته به درجه هتل محل اقامت ) به عنوان ماليات توسط هتلها و مراكز اقامتي به صورت مستقيم از مسافران اخذ ميگردد . 


تور دبي

تور دبي و به طور كلي تورهاي دبي با اهداف متفاوتي صورت مي گيرند كه مي تواند با نيتهاي تجاري، خريد و يا گردشگري باشند. اگر هدف شما از خريد تور ارزان دبي، گردشگري باشد، از اين لحاظ بهترين ها را پيش روي خود خواهيد داشت. دبي شهره به برترين هاست و به واقع نيز در اين شهر شيخ نشين به ابرسازه هايي برمي خوريد كه حيرت شما را برخواهند انگيخت.  با سفر به دبي، خواهيد ديد كه بشر از آن بيابان بي آب و علف چه چيزها كه نساخته است. به نظر بسياري از مسافران تور دبي، هر فردي براي يكبار هم كه شده بايد به اين شهر سفر كند. آب نماي دبي در نزديكي برج ساعت منظره ي باشكوهي به وجود آورده است كه اكنون به يكي از ديدني هاي برتر دبي تبديل شده است. اين آب نما 275 متر طول دارد و قدرت پرتاب آب تا ارتفاع يك ساختمان 50 طبقه را داراست.

اين آب نما موزيكال است و به نسبت موسيقي كه پخش مي كند، نحوه ي فواره كردن آب همگام با ريتم موسيقي متفاوت خواهد بود. بازديد از آن را از دست ندهيد. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد بسياري از افراد از سراسر دنيا براي تماشاي اين آبنما به تور دبي سفر مي كنند. "دلفين بي" مكان ديدني بعدي است كه براي تمامي افراد خانواده جذاب خواهد بود. به خصوص اگر كودكي همراه خود داشته باشيد، از دلفين بي لذت زيادي خواهد برد. برج خليفه نيز در شمار برترين هاي دبي قرار مي گيرد. اين برج با 828 متر ارتفاع، هنوز بلندترين ساختمان دنيا محسوب مي شود و با 163 طبقه در دبي مي درخشد و همچنان به عنوان نماد دبي زبانزد خاص و عام است.

تور بيابان گردي با سافاري ها نيز، از ديگر جذابيت هاي تور دبي است كه حسابي به هيجانتان خواهد آورد. البته پيشنهاد مي شود كه قبل از شروع اين تور گردشگري، خود را حتما براي سر خوردن بر روي شن هاي بيابان هاي داغ دبي آماده كنيد. پارك آبي وايلد وادي، پيست اسكي دبي، پارك الممزر، آكواريوم دبي، و... از ديگر مراكز تفريحي در خطه ي برترين ها هستند.


هتل هاي تور دبي

گلفام سفر با گارانتي هتل هاي متنوع در دبي امكان انتخابي مناسب را براي شما مسافرين عزيز فراهم نموده است. هتل هاي گارانتي شده 3،4،5 ستاره با خدمات و سرويس هاي متفاوت بنا به درخواست مسافرين مي باشد. به دليل وسعت زياد شهر دبي يكي از مسائل مهم در تور دبيانتخاب هتل در محل مناسب است.

هتل پنج ستاره ميلينيوم پلازا شهر دبي واقع در خيابان شيخ زايد و در نزديكي چند ايستگاه مترو با دسترسي بسيار عالي و نزديك به چندين مراكز خريد بزرگ دبي مانند دبي مال و مراكز خريد عمده است، هتل ميلينيوم پلازا دبي دقيقا بر روي يكي از ايتگاه هاي مترو ساخته شده است كه دسترسي را بسيار ساده كرده و مي توانيد به وسيبه مترو با نرخ هاي اقتصادي به هر كجاي شهر دبي كه مي خواهيد سفر كنيد، همچنين در نزديكي هتل ميلينيوم پلازا دبي يك فست فود بسيار معروف دبي به نام برگر كينگ با غذاهاي بسيار خوشمزه قرار دارد كه مي توانيد يكبار آن را امتحان كنيد.


اتاق هاي هتل ميلينيوم پلازا دبي به چند بخش تقسيم مي گردند كه از انواع آن مي توان به اتاق هاي پريميوم اشاره كرد كه خدمات رفاهي بسيار عالي را در اختيار ميهمان هاي خود قرار مي دهد، از انواع خدماتي كه در اتاق هاي اين هتل براي مسافران مهيا است مي توانيم به نظافت روزانه، با تعويض ملحفه هاي نو، حوله هاي انفرادي نو، صبحانه متنوع و با كيفيت، اينترنت رايگان WiFi، حمام و سرويس بهداشتي بسيار تميز اشاره كرد، همپنين مي توانيد از امكانات و خدمات رفاهي و تفريحي كه در هتل قرار دارد هم مانند استخر، اتاق ماساژ، سونا، جكوزي، اتاق بخار، سالن ورزشي مجهز به بروزترين لوازم ورزشي و اينترنت رايگان در تمامي محوطه هتل اشاره كرد.


همچنين مي توانيد از رستوران بسيار لوكس آن كه با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي و عربي پذيراي ميهمان ها و مسافران هتل اس استفاده نماييد و پس از آن براي صرف يك چاي يا يك قهوه بسيار دلچست به كافه شيك هتل ميلينيوم پلازا دبي رفته و لحظه هاي زيبا و به ياد ماندني را در محيطي آرام تجربه كنيد، از ديگر امكانات عمومي در اين هتل كه ارائه مي گردد مي توانيم به خشكشويي، فروشگاه، استخر روباز، پاركينگ رايگان، ترانسفر فرودگاهي و غيره اشاره كرد.

دبي شهري ساحلي است و تاريخ چنداني ندارد و كساني كه به دبي سفر ميكنند به دنبال ديدن آثار تاريخي نيستند ولي اگر هم اهل جاذبه هاي تاريخي باشيد در دبي ميتوانيد پيدا كنيد و ما آنها را به شما معرفي ميكنيم. گردش در دبي و استفاده از تمامي امكانات گردشگري و تفريحي آن به زمان زيادي نياز دارد و براي تورهاي ۳ يا ۵ روز نميتوانيد از تمامي لذت هايي كه در تور دبي وجود دارد استفاده كنيد، تنوع جاذبه ها و فعاليت ها در دبي كمي سليقه اي و خاص است، ميتوانيد از آكواريوم دبي ديدن كنيد و اين را حتما در برنامه گردشي خود قرار دهيد بسيار زيبا و چشم نواز است،  ما هتل برج العرب دبي به صورت كامل بررسي كرديم براي شما.


مراكز خريد دبي

به جرات مي توانيم بگوييم به دبي كه برويد، حتما به اين مراكز خريد فوق العاده لوكس مي رويد و حتما هم خريد خواهيد كرد. از آنجايي كه احتمالا اين فروشگاه هاي زيبا شما را به شدت وسوسه خواهند كرد، پيشنهاد مي كنيم با خريد اين تور از آژانس مسافرتي ، هزينه ي سفر خود را مديريت كنيد تا بتوانيد بودجه بيشتري را به خريد اختصاص دهيد. معروف ترين مركز خريد در دبي، دبي مال با كالاهاي لوكس و گران قيمتي است كه با يك زمين اسكيت روي يخ همراه شده و در تمام جهان شهرت دارد .

مركز خريد ابن بطوطه ديگر مركز خريد بزرگ دبي محسوب مي شود كه سبك معماري خاص آن فوق العاده ديدني ست. مركز خريد امارات، ديره سيتي سنتر، دبي مارينا مال، مركز خريد ميردف، دبي فستيوال سيتي و... از ديگر مراكز خريد معروف تور دبي هستند. همين طور در سفر به دبي، بازار طلاي دبي را از دست ندهيد و حتما در اين بازار و ساختمان لوكس و مجلل آن، حتي اگر قصد خريد نداريد، به گشت و گذار بپردازيد.

بازار الكرامه نيز در شمار بازارهاي سنتي دبي قرار داشته و مي توانيد در اين بازار اجناس ارزان تري پيدا كرده و با صرف هزينه ي كمتر دست پر بازگرديد. ما سفر جذابي براي شما در دبي برنامه ريزي كرده است.

منبع: تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.