دبي لاس وگاس خاورميانه

تور دبي و تورهاي لحظه آخري

دبي لاس وگاس خاورميانه

دبي و شهرلاس وگاس شباهت زيادي به هم دارند. هر دو شهر عشقي خارع العاده را با چشم انداز هاي افق كه مانند چراغي در برابر زمين هاي بياباني مي درخشند را به اشتراك ميگذارد. مردم از سراسر جهان به اين بهشت هاي درخشان سرازير مي شوند.اما به عنوان يك منطقه تفريحي، دبي به سادگي از تمامي شهرهاي ديگر كه مركز خوشگذارني هستند، به خاطر وجود سواحل زيبا و گرمي خليج فارس پيشي گرفته است و اين به دليل چشم انداز فوق العاده بين المللي و جذابيت هايي بزرگتر از لذت زندگي اين شهر است. 

 هتل فلورا گرند دبي

 

دبي و شهرلاس وگاس شباهت زيادي به هم دارند. هر دو شهر عشقي خارع العاده را با چشم انداز هاي افق كه مانند چراغي در برابر زمين هاي بياباني مي درخشند را به اشتراك ميگذارد. مردم از سراسر جهان به اين بهشت هاي درخشان سرازير مي شوند.اما به عنوان يك منطقه تفريحي، دبي به سادگي از تمامي شهرهاي ديگر كه مركز خوشگذارني هستند، به خاطر وجود سواحل زيبا و گرمي خليج فارس پيشي گرفته است و اين به دليل چشم انداز فوق العاده بين المللي و جذابيت هايي بزرگتر از لذت زندگي اين شهر است.

 

 هتل فلورا گرند دبي

 

 

 اين شهر دائما در حال رشد است. برنامه هايي براي توسعه  و بهتر شدن دائما در جريان است. تخمين زده شده است كه يك چهارم جرثقيل هاي ساخت و ساز را مي توان در اين شهر پيدا كرد. حتي آسمان هم نميتواند رشد دبي را محدود كند. دبي شهر صفت هاي عالي است،محل بلندترين برج ها،بزرگترين مراكز خريد دنيا و بزرگترين تفرجگاه هاي ساحلي جهان كه به دست بشر ساخته شده است در اين شهر است. قايق هاي چوبي شناور در آب نهر دبي، شن هاي طبيعي ساحل جميرا در دو طرف جزاير نخل كه به دقت خاصي به شكل مجسمه درآمده است، بازارهاي شلوغ ادويه و طلاي عربي در ميان زندگي مردم بيشتر از مركز خريد هاي دبي رونق گرفته است. تفريحات زيادي در دبي متوانيد داشته باشيد. صبح ها ميتوانيد وقت خود را با دراز كشيدن در ساحل جميرا بگذرانيد و بعد از ظهر در دبي اسكي به ريز كردن پودرهايي همچون برف در دبي اسكي بپردازيد. مستقيما به بالاي برج خليفه برويد، جايي كه نمايي فوقالعاده از خليج فارس را ميتوانيد از آنجا ببينيد. اگر از مناطق سنتي بيشتر لذت ميبرند حتما قايق هاي چوبي سنتي كه در طول نهر دبي حركت ميكند استفاده كنيدبهترين زمان رفتن به دبي از نوامبر تا مارس است. اين شهر فقط دو فصل را تجربه ميكند. گرم و گرمتر. در طي ماه هاي سرد آسمان آبي و هواي ساحل بسيار دلپذير است و توريستان زيادي در اين فصل در انجا هستند اما اگر از شلوغي فرار مي كنيد ميتوانيد در تابستان سفر كنيد اما خود را براي يك سفر گرم با درجه حرارت و سطح رطوبت بالا تور دبي  اماده كنيد.

تور دبي  آخرين تورهاي لحظه آخري و ارزان تور دبي و تور لحظه آخري ,تورارزان,آخرين تورها,  تور نوروز 97 و تورهاي تابستاني 

 براي پيدا كردن بهترين قيمت تور دبي و بهترين و ارزان ترين هتل هاي تور دبي وارد سايت شويد.

قيمت تور دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود.تور دبي  يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت اين تور نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

 

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارد يكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.

قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه  آژنس هواپيمايي  شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور لحظه آخري  خود براي مسافران در نظر ميگيرد كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد.

فصول مختلف سال و تور لحظه آخري

قيمت تور دبي تير ماه با تور دبي مرداد ماه تفاوت چنداني ندارد ولي اين دو ماه در فصل تابستان نسبت به كل فصل بهار رشد زيادي را در قيمت تور دبي دارد.

باز هم به طور مثال همان تور كه ۸۴۰ هزار تومان در ماه خرداد ماه بود در اين دو فصل  كاهش قيمت پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در شهريور ماه به شدت كاهش پيدا ميكند.

قيمت تور دبي  آبان ماه و آذرماه  بعد از تاريخ نوروز بالاترين نرخ تور در كل سال مي باشد .

قيمت تورهاي دبي در پاييز اوج زيادي نسبت به فصل تابستان داشته و حدود ۳۰درصد افزايش پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در زمستان روند بالايي را به خود گرفته و در بهمن ماه شروع رزرو تورهاي نوروزي مي باشد.

تور هاي  دبي را معمولا آژانس ها با شرايطي كه در فصول گرما و تور هاي فصل سرما وجود داردند تنظيم مي نمايند.

مثلا در ايام ژانويه تور دبي قيمت هاي بالاتري نسبت به قيمت تور دبي در  آبان ماه دارد .

شرايط  مسافرت و تور هاي مسافرتي كاملا متفاوت با بقيه تور ها  است زيرا در اين ايام  مسافران زيادي به دبي سفر مي كنند. بنابراين  قيمت تور دبي افزايش  مي يابد.

 

قيمت تور دبي چگونه تعيين مي شود؟

عوامل مختلفي وجود دارد كه مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت تور دبي داشته باشد.

يكي از اين عوامل مي تواند فصلي باشد كه شما به اين كشور مسافرت مي كنيد.

اين واضح است كه در فصولي كه اين شهر داراي اب و هواي مطلوب و مناسب مي باشد. و همچنين در اين شهر جشنواره هاي گوناگوني برگزار مي شود قيمت اين تور لحظه آخري نيز افزايش پيدا مي كند. و در فصولي كه اب و هواي اين شهر براي مسافرت هاي تفريحي مناسب نمي باشد قيمت اين تورها نيز افت مي كند.

البته عوامل مهم ديگري از قبيل نوع پرواز و هتل انتخاب شده نيز در قيمت تور دبي  تاثير گذار است.

 شايد شما هم مسافرت به دبي را دوست داشته باشيد. با ما همراه باشيد تا در  ادامه اطلاعات مفيد و  مختصري از دبي در اختيار شما قرار دهيم.

معمولا توريست ها براي جملات زير بسيار سرچ مي كنند:

 

۱-جاذبه هاي گردشگري دبي چگونه است؟

در  دبي انواع جاذبه هاي گردشگر ي زيبا اعم از سواحل، پارك هاي زيبا و برج هاي بلند و ناياب است. بي شك لحظات خوبي را در  تور دبي سپري مي كنيد. چنانچه يكي از توريست ها جاذبه هاي گردشگري دبي را اين چنين توصيف كرده است:

Dubai`s tourism attractions are the most exciting and appealing to tourists.  If you ever want to soar like an eagle, so visit the (BURJ AL KHALIFA). I imagine it shows you all Dubai.

بر طبق اين متن دبي جذاب ترين و هيجاني ترين جاذبه هاي گردشگري را دارد. اگر شما مي خواهيد مانند يك عقاب پرواز كنيد پس برج خليفه را از دست ندهيد. اين برج تمام دبي را براي شما تداعي مي كند.

هتل برج العرب

هتل برج العرب واقع در خط ساحلي دبي در خليج فارس يكي از مجلل ترين و لوكس ترين هتل هاي دبي و حتي جهان به شمار مي رود، هتل برج العرب حدود ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزيره اي مصنوعي به متراژ ۲۸۰ متر مربع ساخته شده است، اتاق هاي اين هتل بسيار مجلل و لوكس هستند و كوچكترين اتاق آن حدود ۱۶۹ متر و بزرگترين اتاق هتل برج العرب  تقريبا ۷۸ متر مربع است. براي ساخت اين ساختمان بسيار زيبا هزينه بسياري صرف گرديده اما رقم دقيقي از آن در دسترس نيست، اما با تخمين حدودي كارشناسان مي توان گفت كه حدوداً ۱ ميليارد دلار يا شايد هم بيشتر براي تكميل اين بناي خواص هزينه شده است. اين هزينه بسيار گزاف تقريبا جبران ناپذير است و شايد هدف از ساخت اين هتل تنها به رخ كشيدن ثروت يا معماري باشد، و براي اينكه بتوانند هزينه اي كه براي اين هتل خرج شده را جبران كنند بايد اتاق هاي آن را تقريبا تا ۴۰۰ سال اجاره دهند.

 

هتل برج العرب آنقدر امكانات رفاهي و تفريحي لوكس و مجلل در خود دارد كه آن را با نام هتل ۷ ستاره معرفي مي كنند، اما اكثر سازمان هايي كه به هتل ها رتبه مي دهند نهايت تا ۵ ستاره را در نظر مي گيرند، براي اجاره كردن يك اتاق كوچك ۱۶۹ متري در هتل برج العرب  بايد شبي ۶ هزار درهم امارات پرداخت كنيد و براي اينكه بتوانيد يك وعده غذاي رستوران هتل برج العرب  را صرف كنيد بايد بالاي ۱۰۰۰ درهم بپردازيد، اين هتل تنها نماي بيرون را به شما در ظاهر نشان مي دهد اما حقيقت چيز ديگري است، اين هتل ۷ طبقه در زير زمين دارد كه به صورت آكواريوم ساخته شده و مي توانيد با اقامت در يكي از اين اتاق هاي صحنه هايي هيجان انگيز را در زير دريا و در اتاق خود ببينيد.

 

 

 ۲-هتل ها و مراكز خريد دبي چگونه است؟  

There are a lot of shopping center in Dubai that you’ve never seen like them. In other word Dubai is shopping capital of the Middle East.

بر  طبق متن در دبي مراكز خريد زيادي وجود دارد كه شايد نظير  آن را نديده باشيد. به بيان ديگر  تور دبي پايتخت خريد در خاورميانه است.

تور دبي  با ماهان|تورهاي خارجي

دبي ستاره‌ي كوچك البته پرزرق و برق خاورميانه است ; دبي يك خط ساحلي‌ست كه اطرافش را صحرا فراگرفته , ولي بعضا از هيجان‌انگيزترين ديدني‌هاي عالم را در خويش جاي داده ; بلندترين ساختمان عالم , سريع‌ترين رولركاستر عالم , پيشرفته‌ترين بوستان آبي‌رنگ جهان و وسيع ترين دلفينارويم عالم . جزيره‌اي به صورت درخت نخل با سواحل سپيد , پارك‌هاي ساحلي و يك پيست اسكي سرپوشيده بزرگ با برف‌هاي حقيقي و واقعي را نيز به ليست بيشتر نمائيد . زماني عكس‌هاي دبي را ميبينيد يا اين كه درباره‌اش مطالبي مي خوانيد و مي‌شنويد احتمال دارد خيلي چيزها را اعتقادوباور نكنيد ; ولي همين كه پايتان به دبي رسد , همه‌ي چيزهاي خارق‌العاده‌اش را با ديده مي بينيد .  شما در هر كدام از شهرهاي ايران زمين كه باشيد مي توانيد به صورت تماس تلفني و يا به صورت آنلاين از طريق سايت لي تور اقدام به رزرو بهترين تور دبي با قيمت مناسب كنيد. لي تور ارائه دهنده پيشنهادات مناسب براي تور لحظه آخري.

 

عاشقان دبي عروس شهر هاي خاور ميانه

دبي براي عاشقان خريد نيز يك فردوس است كه به خاطر بازارها و مركزها خريد بزرگش به راس خريد خاورميانه پر اسم و رسم شده . خريد كردن در دبي چه بسا از ديدني‌هايش نيز براي توريست‌ها مهم‌تر است و خيلي‌ها نخستين به قصد خريد مي روند , آن‌گاه ديدن . ولي وجود اصلي ترين راس خريد دنيا , يعني راءس خريد دبي نيز خودش يك كدام از عوارض حساس مسافرت كردن به دبي به قصد خريد است . در دبي همه‌‌جور رستوراني نيز پيدا مي كنيد. از فست‌فودهاي زنجيره‌اي گرفته تا رستوران‌هاي بين‌المللي مشهور ; چنانچه نيز دنبال غذاهاي عربي مي باشيد بايستي شاورما و فلافل را آزمون فرمائيد كه در همه‌ي خيابان‌هاي شهر پيدا ميشوند , تا مزه خاطره‌انگيز دبي را براي مدام زير زبانتان داشته باشيد .

منبع: تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.